fbpx

Verzenden & retourneren

VERZENDINFORMATIE

De goederen besteld bij SD-Kaart.nl worden op het door jou aangegeven adres afgeleverd in binnen- en buitenland. Je ontvangt een track&trace code via de email om de zending te volgen. Goederen besteld op maandag t/m zaterdag voor 16:00 worden de volgende dag geleverd (in Nederland en mits voorradig of anders aangegeven) conform de wettelijke in Nederland geldende bepalingen aangaande verkoop op afstand.

Standaard bezorgschema

Maandag besteld voor 16:00 uur Dinsdag bezorgd
Dinsdag besteld voor 16:00 uur Woensdag bezorgd
Woensdag besteld voor 16:00 uur Donderdag bezorgd
Donderdag besteld voor 16:00 uur Vrijdag bezorgd
Vrijdag besteld voor 16:00 uur Zaterdag bezorgd
Zaterdag besteld voor 16:00 uur Maandag bezorgd
Zondag Dinsdag bezorgd

Bezorger gemist?

Was je niet thuis op het moment dat de DHL Bezorger aan je deur stond? Dan heeft de bezorger een kaartje in je brievenbus gedaan met daarop een bezorgcode. Via https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/bezorger-gemist kun je met deze bezorgcode een nieuwe bezorgafspraak maken.

Afhalen (DHL Servicepunt)

Wij bieden ook de mogelijkheid om je bestelling zelf op te halen bij 1 van de 2.800+ DHL Servicepunten in Nederland. Wanneer je jouw adres invult op de betaalpagina worden de dichtstbijzijnde servicepunten getoond. Maak je keuze uit een van deze locaties en haal de bestelling op wanneer het jou uitkomt! Je ontvangt automatisch een bericht per email wanneer jouw bestelling klaar ligt. Wil jij weten of er een DHL Servicepunt bij jou in de buurt zit? Kijk dan op https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop en 95% kans dat je er een vindt binnen 4 km van jouw adres!

Identificatieplicht: bij het ophalen van het pakket wordt om een legitimatiebewijs gevraagd. Deze gegevens moeten overeenkomen met de geadresseerde op het pakket.

Prijzen

Voor het bezorgen of afhalen (bij een DHL Servicepunt) van je bestelling wordt standaard € 1,95 in rekening gebracht.  De verzendkosten naar het buitenland verschillen per land. Als je het afleveradres wijzigt in de winkelwagen, zullen automatisch de verzendkosten worden aangepast.

> Zoekt u meerdere producten? Combineer deze dan in één bestelling

Ruilen en retourneren

SD-kaart.nl doet haar best alle producten op de website zo goed mogelijk aan u te tonen met foto’s en toe te lichten met uitgebreide beschrijvingen. Elke order die we ontvangen wordt vervolgens met grote zorgvuldigheid verwerkt en verzonden. Mocht een product echter toch niet voldoen aan uw verwachting, dan bieden wij de mogelijkheid het aangeschafte product te ruilen of te retourneren.

Een bestelling mag u annuleren tot 30 dagen na ontvangst. Zonder opgave van reden. Wettelijk is deze periode 14 dagen, maar SD-kaart.nl hanteert dus een ruime termijn van (zo goed als) een maand.

Hierna heeft u nog eens 14 dagen om uw product retour te sturen. U ontvangt dan het volledige orderbedrag terug, inclusief verzendkosten. U betaalt alleen de kosten voor retour van huis naar webwinkel.

Maakt u gebruik van uw herroepingsrecht? Dan behoort u het product met alle geleverde toebehoren – indien redelijkerwijze mogelijk bovendien in originele staat en verpakking – aan SD-kaart.nl te retourneren. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@sd-kaart.nl. Vul hiervoor eerst het onderstaande formulier in. Wij storten vervolgens het verschuldigde orderbedrag terug binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Download hier de ruil- en retourinstructies inclusief het retourformulier

Met betrekking tot het te crediteren bedrag geldt het volgende. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf op te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Wat te doen bij een klacht?

Het spreekt voor zich: wij doen er alles aan om een eventuele klacht te voorkomen. Is er desondanks sprake van een klacht? Dan raden wij u aan deze eerst bij ons kenbaar te maken. Dat kan door te mailen naar info@sd-kaart.nl. Leidt dit onverhoopt niet tot een oplossing, dan is het mogelijk uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij deze te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Shop op SD-kaart.nl